Witaj na największym w polsce forum o samochodach egzotycznych

Poprzedni temat «» Następny temat
Subaru Legacy 2.5GT
Autor Wiadomość
el_ 
Administrator


Dołączył: 01 Cze 2005
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: 2010-07-26, 07:12   Subaru Legacy 2.5GT
   Aparat fot.: Sony A350


TEST: Subaru Legacy 2.5GT







tekst i zdjęcia: Grzegorz Skarbek
 
 
Seth 
Redaktor


Dołączył: 21 Sie 2005
Skąd: Wawa WI/WN/WPI
Wysłany: 2010-07-26, 09:54   
   Aparat fot.: EOS M


Cytat:
przy Subaru wygląda jak Miss Universe przy Twojej babci.

raczej jak Miss Botoks albo Miss trans - wielki niekształtny balon bez jaj. Na wiejskich felgach w rozmiarze wozu drabiniastego. OPC jest wyjątkowo brzydkie. I po zakrętach pewnie jeździ gorzej. do Legacy nie mogę sie wciąż przyzwyczaić, ale przy Insignii wygląda po prostu rewelacyjnie

w 2.5GT brakuje mi tSa :) i manualnej skrzyni :)

a swoją drogą. Legacy 2.5GT ma zaledwie 0,2 s gorszy czas i 38km/h wyższą prędkość maksymalną od Imprezy WRX 265KM w manualu. ciekawe :)
_________________

 
 
Spider 
Administrator


Dołączył: 01 Cze 2005
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-07-28, 18:35   
   Aparat fot.: FE430,SGS


Dla mnie idealne auto :) Może przód trochę średni, ale technika powala ;)
_________________

 
 
Bart! 

Dołączył: 21 Lis 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-07-28, 21:19   
   Aparat fot.: Nikon


jest brzydki niemiłosiernie :D co dzień takiego widuje i za pierwszym razem byłem pewny że to jakiś nowy chevrolet... a podstawowa wersja to już w ogóle, chińszczyzna tak zalatuje, że szok :D

wierze że jeździ super, ale ten wygląd wszystko psuje, naprawdę.
_________________
www.autowizja.pl
 
 
 
tolek 

Dołączył: 27 Sty 2010
Wysłany: 2010-07-28, 22:26   a ja na to
   Aparat fot.: nikon


Tak naprawdę wygląd to rzecz gustu, jedni są zachwyceni, a innym z kolei się nie podoba. Ale tak naprawdę czy wygląd zewnętrzny jest aż tak ważny, przecież oglądamy go z zewnątrz tylko wsiadając do niego i wysiadając. Kierowca głównie ogląda wnętrze samochodu, a temu w przypadku Legacy trudno cokolwiek zarzucić, wygodne fotele, bardzo poręczna kierownica i dużo miejsca. Czegóż więcej trzeba w przypadku samochodu, który może być wzorcem, jeżeli chodzi o własności jezdne, a i jeżeli chodzi o dynamikę niewiele mu brakuje. Autor moim zdaniem szuka wad tego auta na siłę. Dla przykładu nie podoba mu się wskaźnik chwilowego zużycia paliwa, a przecież podobne, choć częściej cyfrowe ma wiele samochodów, co daleko szukać choćby BMW ma niemalże identyczny wskaźnik i nikt się nie czepia. A przecież on pomaga utrzymać spalanie na rozsądnym poziomie, oczywiście jeżeli ktoś tego chce. Uwagi na temat zawieszenia też są moim zdaniem nie na miejscu, to przecież nie jest samochód wyczynowy. Dopiero jak czytamy wrażenia z jazdy, to jesteśmy już w pełni przekonani, że czytamy o Subaru.
_________________
Życie jest piękne!
 
 
Seth 
Redaktor


Dołączył: 21 Sie 2005
Skąd: Wawa WI/WN/WPI
Wysłany: 2010-07-28, 23:02   
   Aparat fot.: EOS M


Cytat:
Dla przykładu nie podoba mu się wskaźnik chwilowego zużycia paliwa, a przecież podobne, choć częściej cyfrowe ma wiele samochodów

ale w Subaru jest i taki i taki. A autorowi nie chodzi o to, że jest wskaźnik, tylko że nie ma wskaźnika temperatury - też mi to w Outbacku przeszkadzało
Cytat:
BMW ma niemalże identyczny wskaźnik i nikt się nie czepia

ale wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej ma

Cytat:
Uwagi na temat zawieszenia też są moim zdaniem nie na miejscu, to przecież nie jest samochód wyczynowy.

2.5GT jest dość wyczynowe i mając takie osiągi powinno się prowadzić odpowiednio, a nie jak kanapa. Kanapa to przystoi w Outbacku, a nie w najmocniejszej, usportowionej wersji.
_________________

 
 
Dj Brabus 


Dołączył: 29 Lis 2006
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-07-31, 11:28   
   Aparat fot.: Canon EOS 650d


Dzięki Seth za wyjaśnienie ze wskaźnikiem - dokładnie to miałem na myśli.

Co do zawieszenia - od ważącego ponad 1,5 tony auta z silnikiem o mocy 265 KM i osiągającego setkę w czasie 6 sekund żądam twardego zawieszenia i pewnego prowadzenia. Komfortowe nastawy to może mieć wolnossące 2.0 albo diesel - to topowa, najmocniejsza wersja i musi się wyczynowo prowadzić.
_________________
Dbajcie o siebie i innych!

Grzegorz Skarbek

***www.autogaleria.pl***
 
 
 
el_ 
Administrator


Dołączył: 01 Cze 2005
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: 2010-07-31, 14:59   
   Aparat fot.: Sony A350


Grzesiek dobrze mówi - zawieszenie jest zdecydowanie zbyt miękkie, w tej wersji powinno być sztywniejsze. Na zdjęciach poniżej nie jechałem tego łuku przesadnie szybko, a auto się mocno kładło do zewnętrznej:



Seth napisał/a:
raczej jak Miss Botoks albo Miss trans - wielki niekształtny balon bez jaj. Na wiejskich felgach w rozmiarze wozu drabiniastego. OPC jest wyjątkowo brzydkie. I po zakrętach pewnie jeździ gorzej. do Legacy nie mogę sie wciąż przyzwyczaić, ale przy Insignii wygląda po prostu rewelacyjnie
Sam jesteś wiejski :twisted: ;) OPC wygląda super a felgi są po prostu megajebiste :D
 
 
Seth 
Redaktor


Dołączył: 21 Sie 2005
Skąd: Wawa WI/WN/WPI
Wysłany: 2010-08-01, 22:40   
   Aparat fot.: EOS M


OPC nie wygląda, a felgi są obciachowe :P (moja dziewczyna potwierdza, że brzydkie nieziemsko - a ona się zna ;) )
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group